Geomarketing Forum 2016

Tematyka: Business Intelligence, Location Intelligence, Location Analytics, Big Data, GIS, Usługi lokalizacyjne i ich wpływ na biznes i Geomarketing.

Podziel się

facebook twitter google+ linkedin email

Geomarketing Forum 2016 to największe w Polsce wydarzenie, poświęcone branży geomarketingowej, podczas którego spotykają się dwie grupy: dostawcy rozwiązań i narzędzi geomarketingowych oraz klienci. W trakcie Geomarketing Forum 2016 uczestnicy dowiedzieli się m.in. jak korzystanie z informacji geoprzestrzennych wpływa na rozwój biznesu, jak umiejętnie zarządzać działami sprzedaży, jak optymalizować przychody nowych placówek oraz przede wszystkim jak zarabiać na swoich klientach i monetyzować posiadane dane.

Konferencja podzielona jest na kilka sesji plenarnych i dyskusji panelowych, w czasie których poruszone były m.in. takie tematy jak: Business Intelligence, Location Intelligence, Location Analytics, Big Data, GIS, Usługi lokalizacyjne i ich wpływ na biznes, Geomarketing w bankowości, finansach i telekomunikacji i GIS w Smart City

Wystąpienie Prezesa Zarządu Atos Polska, VP CEE System Integration Norberta Biedrzyckiego miało miejsce w panelu „Jak nowe technologii w zmieniają Retail”. Główna teza wystąpienia Norberta Biedrzyckiego dotyczyła wzrostu popularności usług geomarketingowych oraz wpływu tych usług na biznes.

Link

 

Geomarketing Forum Norbert Biedrzycki _1

 

Geomarketing Forum Norbert Biedrzycki _2

 

Skomentuj

3 comments

  1. Andrzej44

    Nie sadze ze sklepy fizyczne znikną. Showroom jako koncept będzie sie rozwijał. Na pewno. Ale ludzie zawsze będą chcieli produktu dotknąć, popróbować i zabrać do domu. Bardziej wierze w drukowanie na domowej linii produkcyjnej – drukarki 3D. Wtedy zniknie cała logistyka. Wystarczy tylko kupić plik cyfrowy z modelem

  2. TomaszK1

    Geomarketing. Ciekawy temat. Czyli jak jeszcze lepiej i szybciej zwiększyć konsumpcję, często niezamierzoną i niechcianą 🙂

    Pewnie to pieśń przyszłości. Nasze sklepy są w stanie mierzyć ilu klientów weszło i ilu wychodzi

    • Norbert Biedrzycki  

      Nie byłbym takim pesymistą. Na tej konferencji pokazano kilka ciekawych rozwiązań. Sporo się dzieje na świecie. Ale w mojej ocenie fizyczne sklepy znikną w ciągu kolejnych 15-20 lat. Sklepy staną się formą showroom, połączonym z centrum rozrywki. Klienci będą oczekiwać dostarczenia dodatkowych wrażeń podczas zakupów. Sklepy fizyczne znikną z rynku ponieważ wraz z usprawnieniami procesów logistycznych i nowymi modelami dostawy (drony, drukarki 3D) nie będzie potrzeby przechowywania towarów w jednym magazynie.