Wywiad dla Inwestor.Newseria

Uwolnienie rynku i dopuszczenie różnych firm i operatorów telekomunikacyjnych do tego rynku i naturalna konkurencja.

Wywiad Norbert Biedrzycki Internwt Inwestor.Neweseria

– Uwolnienie rynku i dopuszczenie różnych firm i operatorów telekomunikacyjnych do tego rynku i naturalna konkurencja. To spowodowało, że firmy musiały ograniczyć koszty, dogadywać się z poszczególnymi jednostkami terytorialnymi po to, żeby te koszty były realnie do udźwignięcia przez końcowego odbiorcę.

– Polskie firmy mają jeszcze spore możliwości poprawy jakości oferowanych usług, a walka o klienta odbywa się do tej pory zbyt zachowawczo – tłumaczy Norbert Biedrzycki.

Link do wywiadu

Skomentuj

1 comment

  1. Adam T

    Walka o klienta dopiero się zaczyna. Nistety w Polsce jednym argument który znją klienci to cena i wyciskanie z dostawców ile się da. A tanio wcale nie oznacza dobrze