Geomarketing Forum 2016 to największe w Polsce wydarzenie, poświęcone branży geomarketingowej, podczas którego spotykają się dwie grupy: dostawcy rozwiązań i narzędzi geomarketingowych oraz klienci. W trakcie Geomarketing Forum 2016 uczestnicy dowiedzieli się m.in. jak korzystanie z informacji geoprzestrzennych wpływa na rozwój biznesu, jak umiejętnie zarządzać działami sprzedaży, jak optymalizować przychody nowych placówek oraz przede wszystkim jak zarabiać na swoich klientach i monetyzować posiadane dane.
Konferencja podzielona jest na kilka sesji plenarnych i dyskusji panelowych, w czasie których poruszone były m.in. takie tematy jak: Business Intelligence, Location Intelligence, Location Analytics, Big Data, GIS, Usługi lokalizacyjne i ich wpływ na biznes, Geomarketing w bankowości, finansach i telekomunikacji i GIS w Smart City
Wystąpienie Prezesa Zarządu Atos Polska, VP CEE System Integration Norberta Biedrzyckiego miało miejsce w panelu „Jak nowe technologii w zmieniają Retail”. Główna teza wystąpienia Norberta Biedrzyckiego dotyczyła wzrostu popularności usług geomarketingowych oraz wpływu tych usług na biznes.
Andrzej44
Nie sadze ze sklepy fizyczne znikną. Showroom jako koncept będzie sie rozwijał. Na pewno. Ale ludzie zawsze będą chcieli produktu dotknąć, popróbować i zabrać do domu. Bardziej wierze w drukowanie na domowej linii produkcyjnej – drukarki 3D. Wtedy zniknie cała logistyka. Wystarczy tylko kupić plik cyfrowy z modelem
TomaszK1
Geomarketing. Ciekawy temat. Czyli jak jeszcze lepiej i szybciej zwiększyć konsumpcję, często niezamierzoną i niechcianą 🙂
Pewnie to pieśń przyszłości. Nasze sklepy są w stanie mierzyć ilu klientów weszło i ilu wychodzi
Norbert Biedrzycki
Nie byłbym takim pesymistą. Na tej konferencji pokazano kilka ciekawych rozwiązań. Sporo się dzieje na świecie. Ale w mojej ocenie fizyczne sklepy znikną w ciągu kolejnych 15-20 lat. Sklepy staną się formą showroom, połączonym z centrum rozrywki. Klienci będą oczekiwać dostarczenia dodatkowych wrażeń podczas zakupów. Sklepy fizyczne znikną z rynku ponieważ wraz z usprawnieniami procesów logistycznych i nowymi modelami dostawy (drony, drukarki 3D) nie będzie potrzeby przechowywania towarów w jednym magazynie.