FORBES: Nowy gracz na sportowej arenie – BIG DATA

Systemy gromadzenia i przetwarzania informacji są coraz chętniej wykorzystywane przez sportowców i trenerów.

Podziel się

facebook twitter google+ linkedin email
Norbert Biedrzycki forbes sport big data

Mój artykuł w Forbsie z dnia 14 października 2016 roku.

Możliwość przewidzenia sukcesu staje się jednym z głównych aspektów współczesnego widowiska sportowego. Proces przygotowania sportowca do zawodów, oprawa marketingowa widowisk, ich dostępność na ekranach telewizora czy smartfona – to wszystko zbyt drogo kosztuje, by sportowcy, trenerzy, producenci chcieli ponosić ryzyko. By nie wiedzieli, czy się uda. Prezes, trener i zawodnik muszą zwyciężyć, a porażka – jeśli nawet następuje – powinna być dla widza przynajmniej spektakularnym widowiskiem. To on płaci za tę sportową walkę i zabawę, która obserwuje dzięki zaangażowaniu tysięcy wozów transmisyjnych, kamer, mikrofonów, serwerów, łącz wi–fi. On musi mieć więc gwarancję stuprocentowej zabawy…

Link: http://www.forbes.pl/nowy-gracz-na-sportowej-arenie-big-data,artykuly,208080,1,1.html

Skomentuj

1 comment

  1. Andrzej44

    Artykuł w Forbsie przeczytałem – fajny. A potem zobaczyłem że jest już na blogu. Chyba lepiej się czyta na blogu. W Forbis jest za dużo zdjęć, reklam – ciężko to tam czytać