Wywiad dla Inwestor.Newseria

Uwolnienie rynku i dopuszczenie różnych firm i operatorów telekomunikacyjnych do tego rynku i naturalna konkurencja.

Wywiad Norbert Biedrzycki Internwt Inwestor.Neweseria

– Uwolnienie rynku i dopuszczenie różnych firm i operatorów telekomunikacyjnych do tego rynku i naturalna konkurencja. To spowodowało, że firmy musiały ograniczyć koszty, dogadywać się z poszczególnymi jednostkami terytorialnymi po to, żeby te koszty były realnie do udźwignięcia przez końcowego odbiorcę.

– Polskie firmy mają jeszcze spore możliwości poprawy jakości oferowanych usług, a walka o klienta odbywa się do tej pory zbyt zachowawczo – tłumaczy Norbert Biedrzycki.

 

Link do wywiadu

 

Powiązane artykuły:

Machine Learning. Komputery nie są już niemowlętami

Niewidzialna pajęczyna wokół nas, czyli Internet Rzeczy

Blockchain, czyli ostateczny krach systemu finansowego

Technologia napiera na biznes – czyli czego możemy spodziewać się w 2017

Twoi klienci przybywają z przyszłości, a ty gdzie jesteś?

Co to jest blockchain? Wszystko co trzeba o nim wiedzieć

Skomentuj

1 comments

  1. Adam T

    Walka o klienta dopiero się zaczyna. Nistety w Polsce jednym argument który znją klienci to cena i wyciskanie z dostawców ile się da. A tanio wcale nie oznacza dobrze