Data Commercialization Summit to największe w Polsce spotkanie przedstawicieli działów CRM, marketingu i sprzedaży, skupione na podnoszeniu efektywności działań komercyjnych, dzięki wykorzystaniu innowacyjnych technologii i narzędzi IT, specjalistycznej wiedzy oraz zaawansowanej analizy danych.
Wystąpienie Norberta Biedrzyckiego miało miejsce w panelu „Wzrost biznesu opartego o dane w erze człowieka rozszerzonego”
- „Data driven thinking” w organizacji – na jakim jesteśmy etapie implementacji w Polsce vs Świat?
- To dane decydują o przetrwaniu – humanistyczny kontekst danych
- Przyszłość już tutaj jest – jak na podstawie danych prognozować to, co zdarzy się jutro
- Czas na futurologię – czwarta rewolucja – co dalej?
Powiązane artykuły:
– Dlaczego tak bardzo zależy nam na technologii blockchain?
– Tylko Bóg potrafi policzyć równie szybko, czyli świat komputerów kwantowych
– Machine Learning. Komputery nie są już niemowlętami
– Blockchain, czyli ostateczny krach systemu finansowego