IT na Rio 2016

Dzięki udostępnieniu przez firmę Atos każdego wydarzenia igrzysk przez kanały cyfrowe w mniej niż pół sekundy obejrzało 
je ponad 
4 mld osób.

IT na Rio 2016 Norbert Biedrzycki manager

Manager: Sport. Atos dostarcza rozwiązania IT dla igrzysk olimpijskich od 1992 roku. Igrzyska w 2016 roku można uznać za w pełni cyfrowe. Dzięki udostępnieniu przez firmę Atos każdego wydarzenia igrzysk przez kanały cyfrowe w mniej niż pół sekundy obejrzało 
je ponad 
4 mld osób.

„MKOl obdarzył nas pełnym zaufaniem, wiedząc, że mamy kompetencje oraz doświadczenie, aby pomóc w organizacji tak wielkiej imprezy jak igrzyska olimpijskie. To, że mogliśmy poszczycić się zerowym wynikiem incydentów związanych z bezpieczeństwem IT, nie jest dziełem przypadku – zespół odpowiedzialny za IO pracował ponad cztery lata, żeby uporać się z trzytygodniowym punktem kulminacyjnym. W sumie wykonano 200 tys. godzin testów na 80 różnych systemach i aplikacjach na podstawie pracy 250 serwerów. W tym roku po raz pierwszy zostały zastosowane rozwiązania oparte na technologii cloud, które umożliwiają prowadzenie sprawnych, elastycznych i skalowalnych operacji. Jesteśmy szczególnie dumni, że jako Atos mogliśmy być tak ważnym partnerem w przygotowaniu i realizacji igrzysk olimpijskich, a podczas relacji telewizyjnych wszyscy mogli zauważyć zielone smycze z logo Atos, które służyły dziennikarzom, organizatorom i sportowcom. “

Norbert Biedrzycki, CEO of Atos Poland, VP Systems Integration CEE

it-na-rio-2016-norbert-biedrzycki-manager-_1

IT na Rio 2016 Norbert Biedrzycki manager _2

Skomentuj

4 comments

  1. Adam T

    Nigdy nie przypuszczałem że taka impreza to aż tak skomplikowane przedsięwzięcie technologiczne i organizacyjne. Fajny artykuł

    • Norbert Biedrzycki  

      Tak, różne zespoły z całego świata. Zakładam że wielu chciało się w tym zespole znaleść. Postawić od zera w 2 lata miasto na 60 tys ludzi, a potem przenieść je gdzie indziej