Mój artykuł w FORBES z dnia 20 grudnia 2016 roku.
„Pracujemy ciężko nad tym, by każdy pracownik Facebooka miał jak najszerszy dostęp do informacji o każdym aspekcie działalności firmy, aby mógł podejmować najlepsze decyzje i wywierać największy wpływ” – mówi Mark Zuckerberg. Pod tymi słowami mógłby z pewnością podpisać się też inny wizjoner biznesu, założyciel jednej z najbardziej zyskownych firm na świecie Tony Hsieh. Stworzona przez niego firma Zappos, sprzedająca przez Internet buty i odzież to przykład organizacji, która odniosła sukces m.in. dzięki niestandardowemu podejściu do zarządzania pracownikami. Można je streścić jednym zdaniem: „im bardziej będziesz oryginalny, twórczy i zadowolony z życia, tym bardziej cię docenimy”. Kupiona kilka lat temu przez Amazona firma Zappos jest dla teoretyków zarządzania przykładem nowej filozofii biznesu. Zgodnie z nią, najistotniejszą wartością w innowacyjnej firmie są pracownicy. A dokładniej: zadowoleni i autentyczni pracownicy.
Adam T
Kiedyś miałem w ręku tą książkę Zaposa o której Pan pisze. Faktycznie ciekawa lektura, ale co ciekwsze, biła od niej duma ludzi pracujących dla Zaposa. Duma z firmy, z własnej pracy. To było bardzo fajne
Norbert Biedrzycki
Ta książka to zbiór opinii pracowników nt strategii, codziennej pracy, relacji w firmie. Nie każda firma była by na tyle odważna żeby opublikować nieocenzurowane opinie pracowników